Viešbutis yra kaip antri namai. Kur kitur, jei ne namuose, turi kvepėti jaukumu?
Unikalios viešbučio svečių patirties sukūrimas ne tik maloniai juos pasitinka, bet ir sukelia norą į viešbutį sugrįžti, net jeigu jie sąmoningai to nesuvokia.
Viešbutis gali kvepėti tiesiog maloniai, arba gali kvepėti tik „savo“ kvapu – specialiai jam ar viešbučių grandinei sukurtu kvapu. Tokiu būdu kuriamas prisirišimas ne tik prie konkretaus viešbučio, bet ir prie prekės ženklo.
Viešbučio kvėpinimo nauda
- Nuo pat svečio įžengimo į jūsų viešbutį kvapas suteiks unikalų potyrį ir svečio pasąmonėje sukurs geresnį įspūdį apie Jūsų viešbutį.
- Po įtemptos kelionės ar sunkaus verslo susitikimo įsitempusius ir suirzusius svečius kvepianti aplinka atpalaiduos, svečiai kels mažiau konfliktinių situacijų bei bus linkę užsisakyti daugiau paslaugų.
- Padidina jūsų viešbučio išskirtinumą ir augina nesąmoningą prisirišimą jam.
- Malonus kvapas kambaryje užtikrina aukštesnį viešbučio švaros įvertinimą.
- Darbuotojai labiau motyvuoti, maloniau aptarnauja svečius, daro mažiau klaidų.

Registratūra
Kvepianti recepcija jau nuo pat svečio įžengimo į jūsų viešbutį privers jį pasijusti ypatingu.

Poilsio zonos
Sprendimas didesniems viešbučiams sustiprinti kiento atsipalaidavimą ir pripidyti erdvę jaukumu.

Kambariai
Vos juntamas aromatingas dvelksmas kambariuose svečiams asocijuosis su viešbučio švara ir kokybe.

SPA centras
Vos juntamas aromatingas dvelksmas kambariuose svečiams asocijuosis su viešbučio švara ir kokybe.

Konferencijų salės
Konferencijų sales turintiems viešbučiams šis sprendimas paliks labiau patenkintus verslo klientus.