Sukurkite unikalią jūsų parduotuvės lankytojo patirtį naudojant kvapą
Šiandien, kuomet vis daugiau pirkimų vyksta elektroninėje erdvėje, lankytojo, visgi užsukusio į jūsų parduotuvę, patirtis joje tampa itin svarbi. Todėl mažmeninės parduotuvės versle tampa vis svarbiau apgalvoti kiekvieną kliento patirtį kuriantį aspektą – dekorą, prekių išdėstymą, apšvietimą, muziką.
Parduotuvės kvapas ne tik suteiks papildomą potyrį klientui, bet ir pagerins kliento nuomonę apie kitus parduotuvės aspektus.
Patalpų kvepinimo nauda
- Pagerina lankytojo nuotaiką būnant Jūsų parduotuvėje, skatina praleisti daugiau laiko joje.
- Padidina ryšį su prekės ženklu ir lojalumą jam.
- Komunikuoja jūsų vertybes ir stilių, perteikia Jūsų pasirinktą ritmą (ramų, aktyvų ir pan.).
- Tampa neatskiriama jūsų prekės ženklo identiteto dalimi.
- Darbuotojai labiau motyvuoti, maloniau aptarnauja klientus, daro mažiau klaidų.

Įėjimo erdvė
Įėjimo „wow“ – efektyvus ir nebrangus sprendimas suteikti lankytojui pirminį kvepiantį pasitikimą.

Atskira „salelė“
Priklausomai nuo parduotuvės verslo sektoriaus, kvepianti salelė gali atkreipti dėmesį į konkrečiai vieną ar kelis išstatymus.

Visa parduotuvė
Vientisas kvapas, pasitinkantis klientą ties įėjimu ir lydintis visą jo kelią parduotuvėje užtikrina panašius kliento potyrius per visą jo apsilankymą.