Uoslė yra tiesiogiai susijusi su skoniu, todėl kvapas gali ne tik paskatinti norą valgyti, bet ir suteikti valgymo procesui malonią atmosferą
Kvapas, kuris yra skleidžiamas prie įėjimo į maitinimo įstaigą privilioja klientus, sužadina norą valgyti, nes sukelia tiesioginė asociaciją su maistu. Prabangesnės maitinimo vietos kvėpinimo tikslas gali būti ne pakelti apetitą, o priminti, kad lankytojai atėjo į išskirtinį, prabanga ir kokybe kvepiantį restoraną.
Kvapų marketingas restorane?
- Pagerina klientų nuotaiką būnant Jūsų maitinimo įstaigoje.
- Skatina praleisti daugiau laiko, papildomai užsisakyti.
- Padidina prisirišimą ir lojalumą vietai.
- Malonus kvapas įėjimo erdvėje užduoda kokybės ir prabangos toną naujiems svečiams.
- Darbuotojai labiau motyvuoti, maloniau aptarnauja klientus, daro mažiau klaidų.

Įėjimo erdvė
Įėjimo „wow“ – efektyvus ir nebrangus sprendimas suteikti lankytojui pirminį kvepiantį pasitikimą.
