
Ar Jūsų prekės ženklas kvepia sėkme?
Net garsusis XIX a. amerikiečių rašytojas Edgar Allan Poe yra pasakęs, jog „kvapas turi keistą jėgą paveikti mūsų pasąmonę per asociacijas, visiškai skirtingai nei lytėjimas, skonis, vaizdai ar garsai“.
Privalome su tuo sutikti: kvapas – tai vieni tiesiausių vartų į tam tikrą mūsų emocinę būseną! O teigiamų emocijų svarba, kurianti glaudžius bei tvirtus ryšius tarp prekės ženklo ir vartotojo, yra žinoma plačiai.
Šiais naujaisiais laikais vien žodžiai produkto sėkmės kūrime įtakos nebedaro. Privalu arba atsigręžti į naujausias technologijas, vyraujančias branding’o madas, arba ieškoti paprasto, bet patikimo sprendimo. Tinkamų aromatų pasirinkimas gali tapti pačiu paprasčiausiu būdu atkreipti dėmesį į produktą bei padaryti jį patrauklesniu vartotojui. Uoslė – tai vienas stipriausių žmogaus prigimtinių pojūčių, tiesiogiai lemiančių emocinį nusiteikimą. Kodėl gi tuo nepasinaudojus kuriant savo prekės ženklo sėkmę?
Pavyzdys: du skirtingi kvapai, dvi absoliučiai skirtingos būsenos.
Vanilė – natūraliai ramina, padeda žmonėms jaustis ramiai, komfortiškai
Pipirmėtė – skatina budrumą, aštrina pojūčius, padeda pagerinti darbo kokybę
Kokią žinutę norėsite perduoti Jūs?
Sėkmingų ir kvapnių 2017 metų!