
Vilniaus Kalėdų kvapas
Nors Kalėdos jau prabėgo, tačiau daugelis dar gyvename šventinėmis nuotaikomis. Džiugu prisiminti kiek gero padarėme, kaip jaukiai praleidome laiką su šeima. Ar pastebėjote, kad kiekvienam Kalėdinės šventės kvepia individualia? Vieniems tai mandarinų, apelsinų ar kitų citrusų aromatas, kitiems kepinių ir cinamono, likusiems pušų ir eglių kvapai. Šie kvapai supa visus prie kūčių stalo, jaukioje namų aplinkoje. Tačiau kodėl šie nepakartojami kvapai negali lydėti kiekvieno iš mūsų ir būnant mieste ar keliaujant į/iš darbo – pagalvojo kosmetikos ir parfumerijos tinklas Douglas. Užsimokojo ir ėmėsi įgyvendinti kvepiančio projekto, o tiksliau Gedimino prospekto Vilniuje iškvėpinimo.
Kartu su Promo aroma įgudusių nosyčių komanda, atlikę įvairias apklausas, ištyrinėję mokslinius tyrimus apie tai, su kokiais kvapais žmonėms asocijuojasi Kalėdos, buvo sukurtas Kalėdinis kvapas. Šio pasakiško kvapo natose vyravo mandarinų, cinamono, gvazdikėlių, kepinių aromatai. Kvapas džiugino Vilniaus gyventojus ir jo svečius nuo pirmos žiemos dienos iki pat Kalėdų.
Aromatas buvo skleidžiamas gigantiškų kvepalų buteliukų pagalba, kuriuose buvo įmontuota profesionali kvėpinimo įranga. Vienas iš kvepalų buteliukų buvo prospekto pradžioje, kitas pabaigoje, taip sukurdami kvepiantį „tunelį“ ir aromatizuodami visą Gedimino prospektą.
Buteliukų dizainas buvo sukurtas remiantis Vilniaus miesto architektūra ir šventinėmis dekoracijomis. Neįprasto dydžio kvepalų buteliukai ne tik kvėpinimo sostinės pagrindinę gatvę, bet tik traukė praeivių dėmesį.
Kalėdinį kvapą aromatinių aliejų pavidalu galėjo gauti ir Douglas pirkėjai. Įsigyje kvepalų už tam tikrą sumą, aromatinį aliejų šie gaudavo dovanų. Taip vilniečiams suteikė galimybę parsinešti ir mažą kvepiantį stebuklinį buteliuką namo.
Šis projektas susilaukė daugybės žmonių dėmesio, tarp jų ir Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus. Jis įteikė padėka už nuoširdžią iniciatyvą prie kalėdinės nuotaikos kūrimo Vilniaus mieste bei jaukią ir kvepiančią dovaną vilniečiams ir sostinės svečiams.
Norime pasidžiaugti, kad Lietuvoje verslininkai ne tik dosnūs, bet ir kūrybiški, nes inovtyviais būdais įsileido kvapus į komunikaciją su vartotojais ir džiugino juos visą kalėdinį laikotarpį.
Su praėjusiomis šventėmis visus, nenustokite šypsotis ir skaniai kvepėti!
—
Užsakovas: Douglas
Rinkodaros agentūra : Publicum events
Kvapas ir kvėpinimo sistemos: Promo aroma