top-image_ScentWorld2

SCENTWORLD 2014 – kvapų rinkodaros specialistų konferencija

Prekės ženklų atstovai, įvairių sričių ekspertai, susitiko tam, kad susipažintų su naujausiomis jutiminės ir kvapų rinkodaros technologijomis, moksliniais tyrimais bei strategijomis.

Pasaulinis kvapų ir jutiminės rinkodaros renginys ScentWorld 2014 įvyko birželio 12-13 dienomis Niujorke ir susilaukė didelės sėkmės. Renginys pritraukė daugiau kaip 50 žymių prekių ženklų savininkų, tokių kaip Disney, Hilton, Victoria Secret, Yankee Candle, Samsung ir pan. Daugiau nei 200 žmonių suplūdo į renginį iš viso pasaulio – Europos, Amerikos, Azijos, Afrikos.

Dviejų dienų renginys apėmė prezentacijas ir kūrybines dirbtuves, kurias vedė žymūs jutiminės rinkodaros paslaugų ekspertai. Renginio metu taip pat buvo galima sudalyvauti parodoje, kurioje savo paslaugas pristatė lyderiaujantys kvapų ir jutiminės rinkodaros tiekėjai iš viso pasaulio – Brazilijos, Ispanijos, Izraelio, Kolumbijos.

ScentWorld 2014 dalyviai renginį įvertino puikiai. Vertindami jie paminėjo, kad daugiausia gavo edukacinės naudos, išgirdo daug inovatyvių idėjų, sužinojo apie naujausias technologijas ir galimybės, kaip galima panaudoti jutiminę rinkodarą versle.

“Vis daugiau lyderio pozicijas užimančių prekės ženklų ieško veiksmingų kvapų ir jutiminės rinkodaros strategijų, padėsiančių padidinti pardavimą, sustiprinti prekės ženklo išskirtinumą ir prisidėti prie lankytojų emocijų sustiprinimo, apsipirkimo metu,- sako kūrybinių dirbtuvių dalyviai”

Prezentacijų metu buvo aptariami konkretūs atvejai, kaip kvapai yra naudojami stiprinti viešbučio prekės ženklą, buvo aptariama kvapo įtaka medicinos sektoriuje, taip pat buvo diskutuojama apie penkių jutimų naudojimo įtaką pirkėjo elgsenai.
Vienas pagrindinių renginio akcentų buvo SMItty apdovanojimai už sėkmingą plėtrą kvapų ir jutiminės rinkodaros srityje.

GAUTI APDOVANOJIMAI:
1. Metų kvapų rinkodaros specialistas – SensoryMax, už puikų pasirodymą ir sėkmingą Lincoln Motor Company prekės ženklo atnaujinimą.
2. Inovatyviausias kvapų rinkodaros panaudojimas – DXL vyriškų drabužių parduotuvių tinklas, už labiausiai atpažįstamą kvapą, pritaikytą prie atnaujinto prekės ženklo ir renovuotų parduotuvių.
3. Kvapų technologijų inovacijų prizas atiteko už iScent inovaciją Air Esscentials, kurie kartu su Nel-Tech sukūrė sistemą, leidusią sujungti kvapų, vaizdo ir garso sistemas.
4. Už geriausią klientų patirtį naudojant jutiminę rinkodarą buvo apdovanoti Hilton Worldwide, už specifinį prekės ženklo kvėpinimą.
5. „Ledlaužio“ angl. Groundbreaker apdovanojimą gavo Samsung, už kvapų pritaikymą savo prekės ženklui.

Deimantiniai renginio rėmėjai buvo AirQ and Solution. Taip pat renginį rėmė Aromasys, The Mood Factory, Demeter Fragrance, Firmenich.

Straipsnis parengtas, remiantis New York, NY (PRWEB) July 08, 2014.