06ZPERFUME-superJumbo1-1024x602

Kvepiantys podiumai Niujorke

Praėjusiais metais madų savaitės renginiuose stebino manekenais, atrodančiais lyg super-modeliai, skaidriomis plastiko užuolaidomis, atlasiniais pieštuko formos sijonais, bet labiausiai mados kritikai įsiminė dalyką, kurio nematė niekas – kvapą.

Skylight at Moynihan Station“ vykusiame madų šou buvo paskleistas sirupo saldumo aromatas, kurį pajuto pirmose eilėse sėdintys svečiai.

“Tai neatitraukė mano dėmesio nuo drabužių, kvapas buvo gana stiprus ir netikėtas”, – sakė Marina Larroude, Style.com marketingo direktorė.

 „Kvapo įtraukimas į pasirodymus padeda iškomunikuoti istoriją iki pabaigos“,- sakė Mr. Obando, moterims skirtų drabužių ir aksesuarų dizaineris, kuris Niujorke užsakė kvepiančio prekės ženklo kampaniją. Jo pasirinktas kvapas buvo miško ir jazminų, kuris buvo panaudotas madų pasirodymo metu. „Tai padės pajusti kolekciją, ją suvokti“,- minėjo Obando.

Sir New York“ dizaineriai madų pasirodyme planuoja naudoti smilkalų ir sandalmedžio aromatą. „Kai kvapas yra per stiprus, kaip Ambercrombie parduotuvėje, jis slopina ir aš darausi nekantrus ir irzlus, tačiau kai kvapas yra malonus, aš jaučiuosi ramus ir atsipalaidavęs bei galiu praleisti daugiau laiko patalpoje“,- sakė Auston Bjorkman, „Sir New York“ dizaineris. Savo būsimame pasirodyme dizaineriai planuoja sukurti mėnulio peizažą, kuris papildys pasirodymą. Jis yra pavadintas „Juodasis mėnulis“, angl. „Black Moon“.

Kvepiantys madų pasirodymai nėra naujiena. Jau 1997 metais kvapai buvo naudojami „Bill Blass“ pasirodyme, taip pat kvepiančius pasirodymus darė ir Armani, Michael Bastian ir Giambattista Valli. Visų dizainerių pasirodymus kvepino Robert Gerbstner „Aedes de Venustas“ kvepalų parduotuvės savininkas.

„Tai padeda paveikti svečių pasąmonę, sukuria būtent tokią nuotaiką, kokios nori dizaineriai. Tai apjungia visus jutiklius: gali matyti vaizdą, girdėti muziką, užuosti nuotaiką“,- sako R. Gerstner.

Dvynės Dawn Goldworm ir Samanta Goldworm savo pasirodyme per 30 s. paskleidė kvapą visoje patalpoje, taip pat naują muziką ir šviesas. „Prekės ženklai šiai dienai stengiasi kuo labiau išsiskirti iš kitų. Jie turi užsimti vietą pirkėjo širdyje, o mes suradome būdą kaip padaryti tai naudojant kvapą.“,- sakė Samantha.

Kvepiantis podiumas, tai šiuolaikiškas būdas, kuriuo dizaineriai savo fantazijas perkelia į realų gyvenimą.