
Kavos aparatų reklaminiai stendai džiugino aplinkui sklindančiu Cappuccino kvapu
2013 m. šventiniu nuolaidų laikotarpiu Lietuvos prekybos ir pramogų centruose lankytojus džiūgino dideli kavos puodeliai. Šie stendai stovėjo šalia el. prekių parduotuvių ir kvietė lankytojus užsukti ir paskanauti skanios kavos iš De‘Longhi kavos aparatų. Tuo metu šiems aparatams buvo teikiamos nuolaidos. Sumanymo buvo atkreipti dėmesį į sensorinius potyrius, susijusius su konkretaus prekės ženklo kavos aparatais.
Rinkodaros kampanija pasiekė savo tikslą: praeiviai ne tik pastebėjo puodelį ir iš jo sklindantį šiltą aromatą, bet ir De’Longhi prekės ženklą ir nuvykdavo į el. prekių parduotuvę.
Tokie stendai gan dažnai patrauklė vaikų dėmesį, kurie pasak šalia dirbančių žmonių „tikrino ar Cappuccino puta ant stendų yra tikra“. Kvėpinimo paslaugas įgyvendino www.kvapumarketingas.lt.