Nuo gyvūnų prekių parduotuvės iki nekilnojamojo turto

Šiandien šiek tiek plačiau apie vieną perskaitytą įrašą.

Tikriausiai daugelis turi naminių gyvūnėlių ir dėl jų dažnai tenka užsukti į gyvūnams skirtų prekių skyrių ar į specializuotas parduotuves. Ar pastebėjote, kad ten tvyro gana specifinis ir ne visada malonus kvapas? Toks aromatas tikrai neskatina pirkėjų ilgiau užsibūti patalpose, taigi prarandama galimybė įtikinti klientą nusipirkti dar kažką. Logika juk labai paprasta: malonus kvapas – ilgiau praleidžiama laiko – gerėja komunikavimas – didėja tikimybė, kad klientas nusipirks prekių ar paslaugų. Aukščiau minėtame įrašė pasakojama, kad gyvūnams skirtų prekių parduotuvėje „Petsmart“ kvėpinama vanilės aromatu. Malonus ir švelnus vanilės kvapas tikrai palieką didelį įspūdį!

Dar viena aprašyta galimybė – kvapas parduodant nekilnojamąjį turtą. Pirkėjo nuomonė yra dažniausiai sudaroma per kelias sekundes, vėliau ją sunkiai galima pakeisti. Ir šiuo atveju yra paprasta suformuoti palankią nuomonę – tereikia panaudoti malonų aromatą, kuris sukurs gaivią ir komfortišką atmosferą. Tokiuose namuose norisi gyventi!

Galima padaryti išvadą, kad aplinka yra svarbi parduodant tiek kačių ar šunų maistą, tiek parduodant naują butą, be to, antro „pirmo įspūdžio“ sukurti neįmanoma.