Cinamon vs Citrus (sensorinis brandingas)
Įmonės siekdamos įsiminti pasirenka įvairiausius pavadinimus, prekės ženklus, logotipus. Viena iš koncepcijų – sietis su žinomais, sensorinę informaciją turinčiais žodžiais, kaip „medus“, „cinamonas“ ar „čili …“.
Viena iš neišnaudotų galimybių – IT specialistų su pavadinimu „Citrus“ marketingas
Mūsų žiniomis įmonė nenaudoja citrusų kvapo savo marketinge. Neišnaudotos marketingo priemonės – citrusais kvepiančios vizitinės, kvepianti patalpa, kurioje priimami klientai, kita įmonės popierinė atributika, verslo dovanos, laiškai. Žmonės susidūrę su maloniu citrusų kvapu turėtų geresnį įspūdį apie įmonę (dėl kvapo tonizuojančio ir optimistinio poveikio), papasakotų apie inovatyvų marketingą savo kolegoms, kas tikėtina, kad atsilieptų naujais užsakymais įmonei. Visos šios marketingo priemonės gali kainuoti įmonei iki kelių šimtų litų per mėn., o poveikis nors sunkiai prognozuojamas, tikėtina, kad gan didelis.
Išnaudota galimybė – „Cinamon“ kino teatras
„Cinamon“ marketingo specialistai nusprendė visapusiškai išnaudoti sensorinio marketingo galimybes. Šiandien kino teatro patalpos kvėpinamos švelniu cinamono kvapu, įmonė išbandė reklaminės atributikos kvėpinimo galimybes ir ruošiasi kvėpinti ne tik kas savaitę leidžiamus bukletus, bet ir darbuotojų vizitines, kitą reklaminę atributiką.