Skanus kvapas autobusų stotelėje

2009 m. ScentCare Baltic kartu su JCDecaux Baltic įgyvendino pirmą Baltijos šalyse transporto laukimo paviljonų aromatizavimo projektą – 1 savaitę buvo kvepinamas transporto laukimo paviljonas Vilniuj, prie Lukiškių aikštės. Įmonės atliko projektą, siekdamos išbandyti naujas paviljonų kvepinimo reklamos tikslais galimybes.

Transporto laukimo paviljonų aromatizavimas reklamos tikslais nėra naujovė pasaulyje,. Tokia priemonė jau yra įgyvendinta JAV, Skandinavijos šalyse.

Šios reklamos priemonės pagrindinė mintis – atkreipti dėmesį į reklamuojamą produktą ir suteikti klientams galimybę įsitikinti jo pranašumais (ypač aktualu sensorinio produkto atveju). Verta prisiminti, jog 90% moterų šampūną renkasi pagal kvapą, todėl malonus produkto kvapas, sklindantis transporto laukimo paviljone, gali pasitarnauti kaip „netiesioginis produkto išbandymas“.