Kvapas reklamoje

Reklama suteikia galimybę pateikti prekės ženklą kūrybiškai, patraukliai, įsimenamai. Nors vis didesnis reklamos biudžetas keliauja į Interneto erdvę, gyva reklama yra vienintelis būdas, leidžiantis pasiekti klientą per visus jo pojūčius – suteikti jam maksimalius prekės ženklo potyrius.

Mūsų kvepiantys sprendimai padės jūsų prekės ženklui sukurti ryšį su klientu.

kvepianti-reklama

ORGANIZUOJATE REKLAMINĘ KAMPANIJĄ?

NEUŽMIRŠKITE IR KVAPO!

Užpildykite žemiau esančią užklausos formą ir mes pateiksime jums pasiūlymą.

PILDYTI FORMĄ

Reklaminės kampanijos pradžios data

Reklaminės kampanijos trukmė (dienomis)

Jūsų pastabos

 

 

Kvapas yra puiki priemonė atkreipti dėmesį, perduoti žinutę, sustiprinti reklamos poveikį ar net papildyti patį produktą. Jis vilioja, paįvairina, skatina domėtis, sukelia senas asociacijas ir sukuria naujas.

Kvėpinimo įrenginiai yra įmontuojami į reklaminio stendo vidų, į lentynas, po jomis, gali būti įtrauktas į įvairius žaidimus, pristatant produkto ingredientus. Reklaminiai lankstinukai ar brošiūros, įteikti klientams, irgi gali kvepėti.

Kiekvienas toks projektas –  nauja improvizacija, išmąstyta ir atlikta specialiai jums tam, kad jūsų klientas išeitų su naujais potyriais ir įsimintų būtent jūsų prekės ženklą!

kvepiantys-reklaminiai-stendai-4
Kvepiantys stendai

Kvėpinimo įranga paslepiama specialiai reklamos kampanijai darytame rekaminiame stende.

kvepiantys-karuliai
Kvepiantys karuliai

Iš anksto prikvėpinti karuliai dedami prie produkto esančioje lentynoje ar specialiame išstatyme.

kvepiancios-lentynos
Kvepiančios lentynos

Kvėpinimo įranga statoma už produkcijos, lentynoje, papildomai gali būti statomas reklaminis stendas.

stikl
Kvapų degustacijos

Produktas pristatomas per specialas kvapo degustacijas (pristatymas,  žaidimas, loterija ir t.t.).

iskvepinta-reklamine-medziaga
Iškvėpinta dalinama medžiaga

Kvepiančios skrajutės, brošiūros, kartoniniai padėkliukai, individualiai gaminti automobilių kvapai – kvepianti atmintinė apie jūsų prekės ženką.

Reklaminės kampanijos gali būti kaip atskiri, skirtingi projektai, arba kaip integruotos prekės ženklo komunikacijos dalis, pvz., specialiai jūsų prekės ženklui kurtas kvapas yra skleidžiamas jūsų privačiose parduotuvėse, tas pats kvapas komunikuojamas reklaminiame išstatyme kituose mažmeniniuose kanaluose, parodose ir kt.

Kokį kvapą rinktis?

Kvapo parinkimas – viena svarbiausių kvepiančios reklaminės kampanijos procesų.
Kvapų turime įvairiausių. Susipažinkit su populiariausiais mūsų kvapais.

Daugiau
  • krosnele_01

    Dansukker ir kvepianti stotelė

    „Kad laukti autobuso arba meilės nebūtų taip šalta!” – tokiu šūkiu šių metų Valentino dieną pasitiko Dansukker kartu su JCDecaux Baltic. Vilniečiams ir miesto svečiams šalia Žaliojo tilto buvo įrengta šildanti originaliai apipavidalinta viešojo transporto stotelė, o iš jos skildo jaukus, saldžiai viliojantis vanilės aromatas.......

  • img_1384

    Kuo kvepia senovės baltų mitologinės dievybės?

    Ar žinote, koks kvapas labiausiai primena senovės lietuvių ir baltų mitologines būtybes? ARX Reklama kartu su Promo Aroma komandos pagalba nusprendė, kad geriausiai tam tinkamas kvapas – „Juodasis gintaras“. Perkūnas, Miškinis, Laima, Aušrinė ir Aitvaras – visos šios mitologinės dievybės kvapo pagalba atgimė naujai. Ar......

  • img_1404

    Prekybos centras „GO9“: kvepiantys kavos padėkliukai

    Kaip kvepia kava? Kaip išsvajota poilsio akimirka! Tuo įsitikinti galėsite Vilniaus prekybos centre „GO9“ 2016 m. rugpjūčio – gruodžio mėnesiais. Kiekvieno mėnesio 9-tą dieną, apsipirkdami daugelyje prekybos centro parduotuvių, dovanų gausite gražų kavos padėkliuką, kuris dar ir nuostabiai kvepia! Šį padėkliuką galėsite iškeisti į aromatingą......

  • Image25

    Seminaras Vilniuje: „Ką apie santykius turi žinoti kiekvienas?“

      Santykių tema ir tinkamas aromatas – itin glaudžiai susiję dalykai. Tuo įsitikinti turėjo progą seminarų ciklo APIE SANTYKIUS KITAIP organizotoriai bei dalyviai. 2016 m. liepos 28 d. viešbutyje Panorama vykęs seminaras „Ką apie santykius turi žinoti kiekvienas?“ praėjo sklandžiai ir sėkmingai. Visi 300 bilietų......