IMG_0127

Kvepiantis verslas – kas gali ir turi kvepėti

Šiuolaikinėje visuomenėje, kur verda negailestinga konkurencija, prekės ženklai ypač investuoja į savo išskirtinumą. Tam, kad juos įsimintų vartotojai, yra siekiama paveikti kuo daugiau žmogaus sensorių – regą, klausą, lytėjimą ir uoslę. Ne vienas tyrimas parodė, kad būtent uoslė yra pats efektyviausias sensorius, išlaikantis užuostą kvapą atmintyje visam laikui. Užsienyje kvapų marketingas yra daugelio prekės ženklų komunikacijos dalis, o kaip yra Lietuvoje? Lietuvoje kvapai taip pat nėra naujiena, tačiau ar žinome visus galimus kvapų panaudojimo būdus? Vieninga kvapo komunikacija užtikrina, kad prekės ženklas turės savo identitetą, kurį lengvai įsimins vartotojai. Toks pats kvapas, naudojamas skirtingais būdais, gerina prekės ženklo įvaizdį, didina šansus būti pastebėtam ir išskirtam iš konkurentų. Tai kaip gi gali būti naudojami kvapai prekės ženklo komunikacijoje?

  1. Patalpų kvėpinimas. Šis kvėpinimo būdas yra žinomiausias Lietuvos rinkoje. Jeigu turi parduotuvę ir joje nekvėpia – prarandi šansą užsilikti vartotojo atmintyje visam laikui. Aromatai patalpose ilgina klientų apsilankymo laiką, mažina irzlumą stovint eilėse, skatina pirkti bei gerinima prekės ženklo įvaizdį. Kvėpinti galima ne tik parduotuves, bet ir ofiso patalpas, viešbučius, sporto klubus, kirpyklas, grožio salonus, automobilio salonus.
  2. Parduotuvių stendų kvėpinimas. Jeigu neturite savo parduotuvės, tačiau jūsų produkcija yra prekiaujama kitose parduotuvėse – kvepiantis stendas yra puiki išeitis išskirti savo produktą iš kitų ir atkreipti potencialių pirkėjų dėmesį. Ypač kvepiantys stendai aktualūs produktams, kurie turi kvapą pvz., kosmetika, maistas, alkoholiniai gėrimai ar pan.
  3. Vizitinės kortelės, sąskaitos, blankai. Jeigu jau kvėpinate savo patalpas, tai kaip savo identiteto pristatymą galite kvėpinti ir popierinę spaudą. Kvepiančios vizitinės kortelės, siunčiamos sąskaitos, sutartys ar blankai, atkeips dėmesį, suteiks įvaizdžio ir VĖL padės jūsų prekės ženklui „įsipatoginti“ klientų atmintyje.
  4. Kvepiančios dovanos. Kalėdos, įmonės ar darbuotojų gimtadieniai, susitikimai – tai progos, kurių metu dovanos gali sustiprinti draugystę. Padovanokite klientams ar darbuotojams dalelę savęs, savo identiteto ir jie jaus jus šalia kiekvieną dieną. Kvepiančios dovanėlės gali būti – namų kvapai su lazdelėmis su jūsų logotipu, kvepaliukai ar aromatiniai aliejai su jūsų įmonės kvapu, kvepiantys atvirukai, automobilio kvapai, žvakės.
  5. Kvepiantis renginys. Renginio įspūdžius galite sustiprinti naudodami kvapus. Nesvarbu ar tai uždaras įmonės vakarėlis, ar paroda, kurioje dalyvauja tūkstančiai lankytojų. Kvapai gali atspindėti jūsų prekės ženklą, gali papildyti renginio koncepciją, pvz. per Kalėdas galima kvėpinti renginį Kalėdų ar Cinamono kvapu, o prabangų madaus šou aromatizuoti nišiniu Ambros kvapu.
  6. Kvapai renginiuose, kaip pramoga.  Kvapai renginiuose gali būti naudojami ne tik kaip patalpos kvapas, bet ir žaidimo forma. Kvapų laboratorija, degustacijos, individualaus namų kvapo ar kvepalų sukūrimas, žaidimas – atspėk kvapą.. ir tai tik keletas idėjų, kaip su kvapais galima žaisti renginiuose.

Kvapų įvairovė ir galia leidžia ne tik papildyti patį prekės ženklą, bet ir pagerinti vartotojų potyrius bei išlikti jų atmintyje. Vientisa kvapo komunikacija papildo įmonės įvaizdį, daro prekės ženklą konkurencingesnį bei patrauklesnį vartotojams.

Tai ką kvėpinsime šiandien?

 

 

Plačiau apie patalpų kvėpinimą: http://www.promoaroma.lt/patalpu-kvepinimas/

Plačiau apie renginių kvėpinimą: http://www.promoaroma.lt/kvapas-renginiui/

Privačios etiketės, dovanų sukūrimas: http://odoro.lt/content/35-namu-kvapai-pagal-individualu-uzsakyma