Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /home/kvapumarke/domains/promoaroma.lt/public_html/wp-includes/plugin.php on line 601

Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /home/kvapumarke/domains/promoaroma.lt/public_html/wp-includes/plugin.php on line 601
Promo Aroma | Ar nuo šalies priklauso pasirinktas kvapas?
Cree_Auto_MJNissan_DurhamNC_002w=625h=400

Ar nuo šalies priklauso pasirinktas kvapas? Automobilių sektoriaus atvejis

Kiekvienos šalies gyventojų skoniai skiriasi tiek maistui, tiek rūbams, tiek kvapams. Nors tyrimai rodo, kad yra specifinių kvapų, kurie yra labiau priimtini konkrečioms verslo sritims, tačiau pasaulyje žinomų prekės ženklų pasirinkimai verčia suabejoti.

Pasaulyje gerai žinomos kvapų marketingo įmonės Prolitec pateiktais duomenimis, buvo išsiaiškinta, kad nuo šalies, kurioje yra įsteigtas verslas, priklauso ir jo kvapo pasirinkimas.

Jau daugelį metų nuo auto-salonų neatsiejamas „Naujo automobilio kvapas“, tačiau tam, kad klientams labiau įsimintų, išsiskirtų iš konkurentų ir įgyvendintų kitus įmonės strateginius tikslus, prekės ženklai naudoja ir specifinius kvapus.

Pagrindiniai auto salonų kvėpinimo tikslai yra:
1) klientų potyrio salone praturtinimas, atpalaidavimas, iš to seka atvirumas pirkimui ir pateiktiems pasiūlymams, polinkis išleisti daugiau negu planavo
2) prekės ženklo vertės ir vertybių komunikavimas
a) prabangos, prestižo – tinkami labiau kvepaliniai aromatai, turintys prabangos natas, neturintys aiškiai atpažįstamo ingrediento, pagrindinės jų natos būtų mediena, oda, santalas, ambra ir kt.
b) paprastumo, ekonomiškumo – tinka citrusiniai, pozityvūs, draugiški nesudėtingi aromatai
c) universalumo, šeimyniškumo  – tinka atpažįstami gamtos, kasdienybės aromatai, pvz. žolė, vanduo, gaiva, netgi kavos.

Žemiau pateikti pavyzdžiai, kurie įrodo, kad vienas prekės ženklas, nors ir turintis tą pačią įmonės strategiją, tačiau skirtingose šalyse gali kvepėti visiškai kitaip.


AUDI centras, Rusija. “Bauhaus Wood” (Kvepalinis, prabangus medienos aromatas)

Bonaldi motori ( Prekyba Audi, Volkswagen, Skoda Porsche), Italija. “Wood Blonde” (Australiško sandalmedžio, beržo ir iriso natų kombinacija)

BMW centras, Anglija. “Mandarin Zest” (Sicilijos mandarino kvapas, suderintas su subtiliais sultingo obuolio, persikiro ir persirpusio melionio aromatasis)

BMW centras, Austrija. “Mandarin Zest” (Sicilijos mandarino kvapas, suderintas su subtiliais sultingo obuolio, persikiro ir persirpusio melionio aromatasis)

Hyundai centras, Austrija. “Rainshower” (Lengvas švaros ir gaivos aromatas, primentantis orą po lietaus)

Hyundai centras, Šiaurės Korėja. “Rainshower” (Lengvas švaros ir gaivos aromatas, primentantis orą po lietaus)

Land Rover centras, Mauricijus. “Sensual Wood” (Jausmingas, romantiškas medienos ir sandalmedžio aromatas)

Loris Kessel centras, Šveicarija. “Soft Veil” (Švelnaus jūros vėjo, pakalnučių, lelijų, magnolijos žiedų aromatas, romantiškas ir jausmingas)

Mercedes centras, Rusija. “Luxury Leather” (Prabangus, pretenzingas odos aromatas)

Mercedes centras, Turkija. “German Leather” (Gilus ir pretenzingas odos aromatas)

Mercedes centras, Šiaurės Korėja.  (Specialiai šiam salonui sukurtas parfumerio Christophe Laudamiel kvapas „Han Sung“. Aromatas susideda iš mimozos, gardenijos, odos, medienos, rabarbarų, saldalmedžio, bergamočių, jazmino natų.  

Toyota centras, Čekija. “Soothing Vanilla” (Turtingas, saldus ir šiltas aromatas)

Reno centras, Prancūzija. Skirtinguose Prancūzijos salonuose naudoja skirtingus kvapus – “Blue Wood” (Baltųjų gėlių – jazmino, magnolijos, lotoso natos, persipinančios su žaliojo obuolio, sandalmedžio, kedro, pačiulo natomis) , “Boutique Noir” (aštrokas ir prabangus kvapas) ir “Fresh Clean” (gaivaus oro, praskaidrinto saldžiuoju apelsinu ir sausmendžiu, kvapas)


Išanalizavus skirtingose šalyse veikiančių prekės ženklų naudojamus kvapus, pastebėta, kad tikrai ne visi salonai naudoja vieną kvapą. Taip yra todėl, kad kvapų preferencijos itin priklauso nuo žmonių mentaliteto, kultūrinio paveldo. Auto-salonai naudoja įvairiausius kvapus nuo citruso, mandarinų aromatų iki prabangių medienos, odos ar specialiai prekės ženklui parfumerių sukurtų kvapų.

Informacija: įmonės Prolitec atvejų analizės duomenys.