heineken-scenthesizer-21

Kvapozatorius – kas tai?

KVAPOZATORIUS IR JO IŠRADĖJAI

Tarptautinė olandų alaus gaminimo bendrovė „Heineken“  panaudojo kvapus, viename iš savo renginių.  Kad pritrauktų lankytojus į renginį iš „Green Room“ serijos, alaus kompanija sukūrė unikalią muzikos ir kvapų kompoziciją. Kvapai viešose erdvėse nėra naujiena, tačiau dar niekas nebuvo pritaikės jų prie DJ‘ų grojamų muzikos kūrinių.

Šis projektas, pavadinimu „The Scenthesizer“, išvertus į lietuvių kalbą skambėtų kaip „Kvapozatorius“, naujadaras kilęs iš žodžių – kvapas (angl. scent) ir sintezatorius (angl. synthesizer). Projekto idėja buvo plėtojama kartu su kvapų ekspertu T.J, kuris padėjo įtraukti kvapus į DJ Funk Bastard muzikos grojaraštį.

Taip pat buvo sukurtas vaizdo klipas, kurio pabaigoje „Heineken“ pažadėjo, kad muzika daugiau niekada nebekvepės vienodai.

SITUACIJA LIETUVOJE

UAB „Promo aroma“ užsiima nuolatiniu patalpų kvepinimu Lietuvoje. Per pastaruosius metus padaugėjo pramogoms skirtų erdvių – naktinių klubų, šokių salių, restoranų, kurios pasitelkia kvapų rinkodarą, tačiau visos jos naudoja vieną pasirinktą kvapą patalpoje. Pasak kvepinimo technologijų eksperto Edvardo Doroškevičiaus: „Lietuvoje taip pat galime įgyvendinti tokį projektą. Žinome daug techninių galimybių, galime pasiūlyti DJ‘ams priemones padėsiančias jų leidžiamų kūrinių metu skleisti skirtingus kvapus“. Tokiu būdu pavyktų apjungti du iš penkių jutimų – garso ir uoslės, taip sukuriant unikalią atmosferą.